یاوه‌گویی نتانیاهو

یاوه‌گویی نتانیاهو

رئیس موساد اخیرا در گزارشی مدعی شده بود ایران قصد دارد از طریق نیروهای خود در سوریه، لبنان، عراق و یمن، نفوذش در خاورمیانه  را گسترش دهد. وی همچنین با تکرار ادعاهای گذشته گفت ایران در حال پر کردن خلاء ناشی از عقب‌نشینی داعش است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: سیاست ما روشن است. ما با قاطعیت مخالف هرگونه تقویت قوای نظامی ایران و گروه‌های نظامی وابسته به آن به ویژه حزب‌الله در سوریه هستیم. هر کاری که برای حفظ امنیت اسرائیل لازم باشد، انجام خواهیم داد.

بنیامین نتانیاهو افزود: ما از دولت و مرزهای آن محافظت می‌کنیم. ما توان و ظرفیت‌های وزارت دفاع (جنگ) را ارتقاء می‌بخشیم. ما همواره به تقویت نیروهای امنیتی می‌پردازیم تا از امنیت خود اطمینان حاصل کنیم. همه این کارها به این دلیل است که ما به خوبی می‌دانیم اولین و مهمترین معیار برای ساختن یک سرزمین، حفاظت از آن است.

کوهن در جلسه‌ای که روز گذشته با کابینه صهیونیستی داشت، مدعی شد ایران نه تنها رویای تبدیل شدن به یک قدرت اتمی را کنار نگذاشته، توافق هسته‌ای امضا شده میان این کشور و گروه 1+5 فقط نیز به تهران این فرصت را داد تا اقدامات خصمانه خود را در منطقه افزایش دهد.

این دو مقام صهیونیست در حالی ایران را به مداخلات خصمانه در منطقه متهم کردند که تاکنون اخبار متعددی از درمان تروریست‌های داعش در فلسطین اشغالی منتشر شده است. روزنامه انگلیسی دیلی میل دو سال پیش در گزارشی نوشت بیش از 2 هزار تروریست سوری با هزینه 8.7 میلیون دلاری در اراضی اشغالی تحت درمان قرار گرفته‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 23 مرداد 1396 ] [ 21:5 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید